Tuesday, March 9, 2010

救命~!

最近很烦哦~
突然觉得自己已经开始不懂自己了~
我的未来到底要走什么路?
应该继续读酒店管理吗?
其实我不是不喜欢啦~
可是经过这次training,突然觉得~
其实经验好像比文凭更重要~
读再多也是要重头做起~
就算你读得很多,升得很快又怎样?
你的经验不够那些读得少的人~
他们一样不服你的~
不懂拉!!很乱。。
而且我现在每天看到蛋糕饼干~
突然有点后悔自己为什么当初没有坚持要选这科~
haiz~我真的不知道我应该怎么办啦!
我知道在这里发牢骚是解决不了问题的~
但是我真的不知道应该怎么做。。
我真的很怕自己做错决定。。
我没有很多时间了~~~
到底要怎样!!!有谁可以帮忙开导我?
救命!!救命!!!

4 comments:

子龙 said...

hotel management???
i aslo dont like it...
i come tarc i never think i will choose this subject...
i just hope i can get the diploma paper only..
if u want to know u ask urself...
u work because by ur ambition or u work just only want to get money???
if u want money for work only...
then just continue ...
if u really want to work because by ur ambition , u want happy when working, hope u think carefuuly before u continue study

静思靖听 said...

离你最近的我,
再不被你召唤的话,
就真的没有价值了...
耳朵肩膀已准备好,
要用时不用通知我
直接拿去就好。
加油啦~

TeoNi said...

zilong : actually i am not saying tat i no like hotel management la .. but maybe i more like bakery .. but i scare i juz take bakery is my hobby but no a job u know .. haiz.............

J9 : hahaha.. tq ar ..i sure will lend it de .. dun worry ~ haha ..i will find one day .. next week gua .. find u ar , ck ar .. kayan ar dinner .. haha~

子龙 said...

well...when u have make a decision just do it...
we all will support u...
dont give up